Dierenvoedselbank

Standaard

Het rijtje wordt steeds langer:

Huishoudbank
Sinterklaasbank
Speelgoedbank
Vakantiebank
Goederenbank
voedselbank
medicijnbank
computerbank
kledingbank

En nu ook een dierenvoedselbank in Drenthe en in – ja, echt - ‘Dieren‘.

»

  1. dag,ik heb een bijstandsuitkering en heb een hond.ik woon in tilburg.mijn vraag is of er in tilburg of omgeving ook een dierenvoedselbank zit,aangezien ik de kosten niet kan bekostigen.ik kan niet ver reizen dus bedoel ook directe omgeving.of is er een mogelijkheid dat er afhaalpunten zijn.

    gr aimee

  2. Beste Aimee,
    Ik heb het even nagevraagd; er is geen Dierenvoedselbank in Tilburg.

Geef een reactie

